31-latka sprzedaje swoje bąki w słoiku. Dzięki temu zarobiła już ponad 1 000 000 zł!


Czego to ludzie nie wymyślą, żeby zarobić parę groszy. Ta influencerka zarabia dzięki wzdęciom. Choć w jej przypadku raczej ciężko mówić o zarobionych „groszach”, bo – jak twierdzi, dzięki nietypowemu biznesowi zarobiła już krocie. Uważa, że znalazła idealny sposób, żeby zarobić jak najwięcej, w jak najkrótszym czasie.

Influencerka zarabia dzięki wzdęciom

Stephanie Matto to celebrytka znana z „90 Day Fiancé” – show, w którym sparowane osoby mają trzy miesiące, żeby się poznać, a potem biorą ślub. Uczestnicy tego typu show często wykorzystują popularność, żeby zarabiać w sieci. Reklamują ubrania, kosmetyki, pasty wybielające i całą listę innych produktów. Ale to, co robi Stephanie, zdecydowanie wymyka się jakimkolwiek zasadom.

Dzięki swojej urodzie i walorom fizycznym z pewnością mogłaby zarabiać krocie jako influencerka, ale Matto wymyśliła inny pomysł na biznes. Kobieta zarabia… dzięki wzdęciom. Sprzedaje swoje „bąki” w słoiku. Obrzydliwe? Owszem, ale 31-latka twierdzi, że dzięki temu pomysłowi zarobiła już krocie.

Ponad 6 mln wyświetleń na TikToku

Stephanie wcale nie ukrywa się ze swoim pomysłem na biznes. Wręcz przeciwnie – jest z niego dumna.

W tym momencie czuję się, jakbym była Einsteinem słoików z pierdami, bo wymyśliłam idealną formułę, by zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, bez większego wysiłki

– mówi Matto.

Jest popyt, jest podaż. Influencerka twierdzi, że sprzedała do tej pory 175 słoików i zarobiła już niemal 250 tys. dolarów (to ponad 1 mln zł!) Według portalu ladbible.com, paczka ze słoikiem z wiadomą zawartością, to koszt 1400 dolarów (ok. 5700 zł). Ale to nie cena w tej całej historii szokuje najbardziej, bo nie ma przecież żadnego cennika, z którym można by zweryfikować, czy 1400 dolarów to dużo, czy też mało. Zastanawia natomiast, jak to możliwe, że Matto ma jakichkolwiek klientów. I w jakim celu zamawiają te słoiki…

A może influencerka kłamie, żeby zrobiło się o niej głośno? Jeśli tak, to osiągnęła swój cel. Jej filmik na TikToku, w którym opowiada o swoim „biznesie”, obejrzało już ponad 6 mln internautów. Kobieta pokazuje w nim co je, żeby przyspieszyć „produkcję” gazów.

Matto twierdzi, że życie nauczyło ją, by nie odczuwać żadnego wstydu. Cóż, patrząc na jej poczynania trudno nam się z tym nie zgodzić. Ponoć znaleźli się już klienci, którzy chcieliby kupić od influencerki zużytą bieliznę, włosy a nawet… wodę po kąpieli.

Źródła: people.comaju.pl

Fotografie: Instagram (miniatura wpisu), Instagram


Podobało się? podziel się ze swoimi znajomymi!

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format